everythinghorzes

Borka♥

Publicerad 2011-12-26 10:59:19 i Okategoriserat,

Hejhej  ska försöka smuggla med mammas kamera eftersom att om
jag tar med min har jag ingenstans att lägga den eftersom den är större
än mammas ;)

Passar på att ta två svar på kommentar;

Anonym om Julklappar!:
hur mycke kostar det att hyra en häst?

får man någon lön när man sköter om hästarna, mockar i stallet osv?
Svar; Det kostar 300 kr och då får man ha hästen hela dagen!

Om du menar ex,stallvärdinna som jag är på Torsdagar så får man rida 2 gånger per termin oså får man gratis biljetter till en dag på
Göteborg horse show :D Så det är väl typ vår lön om man ska kalla
det så ;)
26 December, 07:52  
:) om Julklappar!:
va de ngn vinst på lotten?

Svar; Tråkigt nog nej,Har aldrig vunnit mer än 25 kr :( haha

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela