everythinghorzes

Julklappar!

Publicerad 2011-12-25 13:18:54 i Okategoriserat,

Hej på er :D

Gårdagen började med att mormor och morfar kom vid halv två tiden.

Så åt vi lite peppakakor och knäck oså.

Sen hade vi en ny grej som heter julklapps spelet.
Alla skulle köpa en present för 50 kr så skulle man slå en 1:a eller 6:a för att ta ett paket
ifrån mitten. Sen när alla paket i mitten var slut så slog man tärningen en 1:a eller 6:a så fick man byta
sitt paket mot en annans om man ville byta,Fast vem som helst kunde ta ditt paket ;)

Jag fick iallfall det paketet alla ville ha nämligen 2 marabou och 1 trisslott, Men snäll som jag är bytte jag
en marabou mot en tvål till min bror då han inte ville ha en tvål haha ;)!

Här kommer iallfall bild på det jag har fått,Är suuper nöjd bästa julen någonsin!

Kamera väska,Kamera Nikon D5100(inte med på bild)
Två jätte snygga tröjor från gina trcot,Det vita pappret är typ info om när
jag ska hyra Borka,Urbanears hörlurar ÄLSKAR DOM,Morgonrock,1000kr,
Filter och annat kamera tillbehör,Sims 3 djur,Två böcker,Två doftljus,
Choklad,glas skulptur,Tvål och en kamerakurs om jag vill (ingick när man köpte kameran)

Älskar allt jag har fått men gillar mest kameran såklart :D!

Här kommer lite bilder jag tog med den idag ( Det är första gången jag andvänder den så dom är inte
särskilt fina)

Syrran fick också en kamera :D

/Olivia

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2011-12-26 07:50:44

va de ngn vinst på lotten?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-26 07:52:24

hur mycke kostar det att hyra en häst?



får man någon lön när man sköter om hästarna, mockar i stallet osv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela