everythinghorzes

TORSDAG.

Publicerad 2013-05-09 11:55:23 i Okategoriserat,

Hejhej!

Idag är det Torsdag för er som inte visste det. Ska snart sticka iväg till stan och kolla på skor med mamma då typ alla mina skor är för små för tillfället.
Ikväll ska jag sedan ha hoppträning på Pippi vilket ska bli jättekul!
 
Igår så red jag ju Pongo och han var heeelt underbar, red först igenom honom och han var så mjuk och fin.
Sedan tog jag och Isabelle fram lite bommar och ett hinder. Han var jätteduktig verkligen!
(film från ridpasset finns under detta inlägget)
 
Har inte så mycket mer att skriva men hoppas ni får en bra dag /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela