everythinghorzes

SÖNDAG

Publicerad 2013-05-05 19:42:38 i Okategoriserat,

Hejhej!
 

Var hos mormor och morfar i förmiddags eftersom mormor fyler år imorgon. När vi kom hem cyklade jag iväg tillhästarna för att ge dom lite gottgott.
 
Mötte Isabelle och Leah där som red Joddy och Pongo, så jag tog med lilla Lola på en promenad. När vi var klara hos dom så cyklade alla vi 3 hem på en cykel haha. Isabelle körde och jag och Leah satt där bak, sedan körde jag och Isabelle satt där bak med Leah på axlarna haha måste sett roligt ut.
 
Sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt, ska fixa inför skolan och planera min vecka och lite sånt.
 
/Olivia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela