everythinghorzes

SNYGGA SOMMARKLÄDER - LINDEX.

Publicerad 2013-05-10 19:14:31 i Hiss/Diss, Okategoriserat,

Har inte varit något fan av Lindex innan men på senare tid gillar jag Lindex mer och mer, därför tänkte jag tipsa som lite snygga sommarkläder som kommer därifrån.'
 
Klänning LilaKlänning Lila
Tycker om denna klänningen sjukt mycket. Har den själv och den är jättefin och somrig, och den kostar bara 399:- vilket jag tycker är rätt billigt pris för en sån fin klänning.
Blus SvartBlus Svart
Kanske inte speciellt somrig men en väldigt snygg blus till ett par svarta shorts eller jeans.249:-
Blus VitBlus Vit
Åhh den här blusen gilla jag sjukt mycket. Den var jättesöt och väldigt snygg till ett par bruna ben och ett par snygga shorts! 249:-
Trekant BH OrangeTangatrosa Orange
Tycker om denna bikinin jättemycket. Väldigt snyggt mönster, underdelen 99:- överdelen 129:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela