everythinghorzes

Ridning

Publicerad 2013-05-16 17:18:56 i Okategoriserat,

Hej!
 

Ska sticka iväg på ridning vilken minut som helst men passar på och slänger in ett snabbt inlägg.
Dagarna går iallfall i ett just nu, mycket läxor och prov det sista nu men annars rullar allt på.
Idag har jag iallfall varit i skolan, fick skjuts hem av Klaras underbara mamma. Tror inte jag fått skjuts hem på 3 år typ haha.
 
Åkte sedan hem och fixade lite läxor och saker och nu ska jag snart åka. Ska ha dressyrträning vet dock inte på vem men hoppas vi rider ute iallfall.
 
Nu måste jag verkligen sticka men ha det bra!
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela