everythinghorzes

ONSDAG.

Publicerad 2013-05-22 15:01:16 i Okategoriserat,

Hej!
 

Valde att inte göra något efter skolan eftersom jag har väldigt mycket läxor/prov och lite andra saker jag måste göra.
Ska iallfall ta lite mellanmål nu och sen ska jag sätta igång och plugga. Ska plugga till vårt samhällsekonomiprov, musikprov och spanskaläxa. 
Sen ska jag måla naglarna, ta ansiktsmask och lite andra saker helt enkelt.
 
Ska försöka göra något roligt inlägg också, känns som det enda inlägg jag gör är sånna här vardagsinlägg och det kan inte vara så kul att läsa.
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela