everythinghorzes

NY VECKA

Publicerad 2013-05-13 20:23:52 i Okategoriserat,

Hejhej!

Dagen idag har varit helt okej, skolan går fort när man har så underbara vänner som jag har :))
När jag kom hem har jag bara tagit det lungt, fixat lite inför skolan, duschat, ätit och ska nu fixa naglarna.
Tänkte berätta lite om hur min vecka kommer att se ut.
 
Måndag:
Tisdag: Vara med Lova och Tintin efter skolan.
Onsdag: Vara med Fanny och Alwa efter skolan.
Torsdag: Dressyrträning
Fredag: Inget bestämt.
Lördag: Rida Pongo (ev.plocka fram lite bommar) liseberg med Tintin och Lova.
Söndag: Inget bestämt.
 
Det är hur min vecka ser ut nu, något kommer säkert ändras menmen :)
 
/Olivia
 
En vacker bild på mina söta friendos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela