everythinghorzes

MIN DAG

Publicerad 2013-05-15 20:51:12 i Okategoriserat,

Hejhej!
 

Som ni s'kert såg har jag tillbringat dagen med goa fanny och Alwa. Efter skolan gick vi och köpte sjukt mycket onyttigt och åkte iväg till näsetbadet.
Där satte vi oss vi vattnet och åt och pratade ett bra tag, det förstördes dock av att vi skratta så mycket så Alwa spillde ut all cola på Fanny men det gick bort så det var ingen fara.
 
Sedan så var vi ute lite och träffade Emelie och Kajsa, så vi var med dom resten av kvällen jättekul!
Har iallafall haft en gryymt rolig dag med helt underbara människor ♥!
 
Nu sa jag plugga lite, äta och fixa inför skolan hörs imorgon!
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela