everythinghorzes

Min dag!

Publicerad 2013-05-18 15:59:22 i Okategoriserat,

Hejhej!

Har inte hunnit blogga idag så de har helt enkelt stått tomt här idag.
Idag var jag iallafall i skolan som vanligt, åkte hem sedan och åt och bytte om.

Mötte sedan Klara, Fanny och Alwa och gick ner till havet. Där satt vi och prata och sola en timme, så myys!

Det har iallafall varit en sjuuuk dag! 28 grader heela dagen. Nu är klockan elva och klockan är fortfarande 22 grader!

Imorgon drar jag iallafall till Liseberg med bästa Tiiintin, Lova och eventuellt Lejla.
Ska iallafall bli skit kul!
Kommer vara där hela dagen så det kommer nog inte bli mycket inlägg!

Godnatt! /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela