everythinghorzes

Lördag!

Publicerad 2013-05-04 09:32:48 i Okategoriserat,

Hej!

Har ju redan berättat hur min dag kommer se ut men jag gör det igen. Ska iallfall springa näsetloppet, min start är runt 13-14 tiden.
När jag kommer hem ska jag byta om direkt och cykla till hästarna och det är typ minst 6 km dit. Annars är jag ju van vid att hästarna är 200 m ifrån mitt hus.
 
Ska iallfall rida Pongo, rider antagligen fram lite i skogen och rider dressyr sen på grusplanen.
När jag är klar där så måste jag cykla hem igen jättefort och duscha och fixa iordning mig. Sen åker vi iväg på middag hela kvällen.
 
Kommer minst sagt vara död efter denna dagen. Så nu förstår ni hur fullt upp jag kommer ha det.
Nu ska jag äta en ordentlig frukost och förbreda mig lite :)
 
/Olivia

 
Förra året när jag sprang göteborgs varvet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela