everythinghorzes

Konstigt..

Publicerad 2013-05-08 16:09:03 i Okategoriserat,

Hejhej!
 

Hade ju somsagt friluftsdag idag och jag har aldrig varit så blöt seriöst. Vi blev ju väldigt blöta av regnet men värst var när vi skulle hoppa höjdhoppa och då landar man ju på en tjock matta och den var som en sjö.
 
All regn hade samlats upp ur den och när jag rev så låg jag typ kvar för jag fick så ont så ni kan ju ana hur blöt jag blev.
Sedan hade vi ju då längdhopp och då typ faceplanta jag några gånger så all sand fastna över hela mig euuu.
Så när jag satt på bussen hem stirrade alla sönder typ och det var itne det skönaste jag gjort.
 
Det konstiga är att igår var det ju 20+ och strålande sol och idag är det ju spöregn och 10+..
Ska iallafall snart byta om och sticka till Pongo men  vill gärna vänta tills regnet slutra ösa ner. Måste ju rida ute så det är inte det skönaste om det ska spöregna, vill också rida i sadeln idag så man vill ju inte förstöra den..
 
Det var iallfall de skönaste jag gjort i mitt liv när jag kom hem och tog en varm dusch och bytte om till mjukiskläder.
 
/Olivia
Den här tröjan ska vara ljusljus grå och då hade jag ändå en tjocktröja över denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela