everythinghorzes

KLASSRESA

Publicerad 2013-05-30 22:12:13 i Okategoriserat,

Hej, har hunnit med 1000 saker idag känns det som så har inte hunnit blogga.
Efter skolan så åkte jag hem och åt lite, åkte sedan till torget för att kolla min syn igen eftersom jag har märkt att den har försämrats ännu mer. Det visade sig att min syn hade försämrats jätte mycket så nu ser jag nästan lika dåligt som mamma.
 
Sedan så gick jag och mamma runt lite och jag hittade en fin sommarklänning, en t-shirt och väärldens finaste bikini är helt kär i den !♥
Skyndande sedan hem och bytte om och åkte till stallet. Red ett markarbetspass på Euro, det gick inte alls bra han var väldigt stark och lyssnade inte alls på mig så allt blev bara pannkaka.
 
Åkte sedan hem duschade, åt och nu sitter jag här. Ska fixa inför skolan och börja små packa inför klassresan som vi ska till på måndag. Ska åka till landet imorgon och motorn har kommit nu så är jätte taggad :)))
 
Måste sätta igång nu om jag ska få någon sömn godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela