everythinghorzes

HELG!

Publicerad 2013-05-24 18:46:05 i Okategoriserat,

Hejhej!
 

Avklarade näst sista provet inna sommarlovet, så nu är det bara musikprovet kvar skönt!
Efter skolan åkte jag och några kompisar och firade Alwa som fyller år idag på jensens, grattis bästa ♥!
Det var så sjuukt gott verkligen och vi köpte sån mjukglass som man får fylla på hur många gånger man vill, har nog aldrig mått så illa ;)
 
Nu har jag precis lagt fram min outfit inför imorgon så jag har det klart och sedan ska jag inte göra så mycket. Kanske illa tvungen att plugga inför musikprovet också.
Kommer verkligen ha fullt upp denna helgen så det kommer inte bli så mycket bloggnig. Såhär kommer min helg iallfall se ut.
 
Lördag: uppvisning på långebergadagen med hoppspecialen, rida Pongo sedan på eftermiddagen/kvällen.
Söndag: fira min kusin som fyller 14!
 
/Olivia

 
Förra året när min brorsa tog studenten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela