everythinghorzes

HELG!

Publicerad 2013-05-31 17:09:23 i Okategoriserat,

Hej, äntligen är det helg och den sista läxan är gjord så himla sköönt!
Nu efter skolan har jaag packat det mesta till Kalvsund och om en liten stund sticker vi till landet. Hoppas vi kan fixa båten idag så vi kan åka tidigt imorgon :))
 
Har även fått mycket frågor om jag kan lägga upp bilder på bikinin och det kommer, tar med mig kameran och datorn så det kommer bilder!
 
Har inte så mycket att säga men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela