everythinghorzes

Hektisk dag

Publicerad 2013-05-19 22:46:24 i Okategoriserat,

Hejhej!

Min dag började med att jag sprang Göteborgsvarvet blev inte så nöjd med min tid menmen.
Åkte sedan hem och duschade och åt. Cyklade sedan till Pongo och såg att han hade en lös sko.
Isabelle sa att de inte var någon fara och Pongo hade inte ont eller haltade.
Skrittade iallafall mest runt lite på ängarna och i skogen.

Sedan cyklade jag hem och duschade.
Mötte sedan upp Fanny och vi satte oss i typ världens mysigaste hus som var som ett loft så vi såg ut på regnet. Där satt vi iallafall och pratade, fikade och pluggade.

Sedan gick jag hem efter några timmar. Åt grillat kött och potatis, namnam!
Nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Har haft en jättebra dag imorgon är det dock måndag igen men de är bara att bita ihop!

/Olivia

https://cdn1.cdnme.se/2487606/6-3/pic_5199397ae087c3070fdeb821.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela