everythinghorzes

GRYM DAG!

Publicerad 2013-05-25 21:31:49 i Okategoriserat,

Hej!
 

Ska berätta lite kortfattat om min dag. Vaknade av att jag hade försovit mig så jag fick 20 min på mig innan jag skulle vara i stallet.
När jag sedan var i stallet hjälpte jag till med lite saker och byggde fram m.m.
Redan sedan fram och Euro var så fin, mjuk och var lätt att hålla ihop.
 
Inne på banan gick det jättebra, kom inte helt rätt på varje hinder men det gör itne så mycket. Eftersom jag coh Greta var ett lag och Vilma och Julia var ett lag tävlade vi mot varandra. Den första i laget satte idealtiden som den andra i laget skulle försöka komma så nära som möjligt.
Jag och Greta hade planerat noga så hon skulle ta mycket genvägar eftersom Simon är mycket långsammare en Euro. Det ledde till att Greta kom en halv sekund före mig vilket ledde till vinst!!

Har massa bilder och film från rundan som kommer upp ikväll.
 
Vid fem tiden åkte jag sedan direkt från stallet till Pongo. Byggde fram lite hinder med mycket tittsaker brevid. Pongo var väldit fin och mjuk, hann stanna många gånger och det var nära att jag fick smaka grus några gånger men när han väl hoppade hoppade han jättefint!
 
Cyklade sedan hem och duschade och nu är jag här!
Ska försöka lägga upp bilderna ikväll och ni kommer inte bli besvikna för det blev jättefina bilder!
 
/Olivia
Bästa laget♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela