everythinghorzes

EN LISTA

Publicerad 2013-05-11 17:32:09 i Okategoriserat,

Du heter: Olivia Emma Skoglund

Smeknamn: Olle, Olli, Pollä, Berget osvosv

Beroende av: Min telefon

Vad tror folk om dig? Ingen aning faktiskt

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Olivia" eller "hallå"

Hur känner du dig nu: Uttråkad

Vad saknar du: Inget speciellt nu

Hade du en bra kväll igår: Ja, fast jag gjorde inget speciellt.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardagar; runt 11 helger;runt 12-1

Är du blyg?: Är rätt blyg innan jag typ lär känna folk på riktigt.

Sysslar du med någon idrott: Gymmar, springer och rider.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: inte direkt

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Typ hänga med andra killar och se vad dom gör och så haha :)

Är du nöjd med ditt liv: Absolut

Är du bortskämd: Ja rätt så, men det är inte direkt att jag typ är en sån som bara får och får saker och inte blir nöjd. Jag får oftast saker om jag förtjänar det och jag uppskattar det mycket :)

Vad är det värsta du vet?: När folk är falska, går och snackar skit och sen kommer till en och låtsas som ingenting.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Aadå

Vilka umgås du med? Många haha

En speciell dag du minns: Haha har många bra

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Finns ingen direkt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Dela med mig till min familj, köpt en häst och köpt as mycket fina kläder.

Vill du gifta dig: Ja såklart, den dag

Vill du ha barn: aa

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa

Är du i ett förhållande? Nope

Har du kysst någon idag? haha noo

När går gränsen vid otrohet? asså jag vet inte direkt men om man kysser någon annan iallfall!

Är du romantisk? haha jag vet inte

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? oj vet inte men någon gång i 20-års åldern.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Pappa och min bror

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela