everythinghorzes

Ebba.

Publicerad 2013-05-06 19:53:39 i Okategoriserat,

Hej på er!
 

Direkt efter skolan stack jag hem till Ebba. Vi gjorde massa roligt ute i solen, det var seriöst 20+ och strålande sol såå skönt.
Nu har jag precis kommit hem och fått i mig lite mat, såfort maten har smält ska jag sticka ut på en springtur. Faktiskt väldigt skönt då det fortfarande är lite varmt och svalt ute.
 
Har även plockat fram kläder inför skolan, packat väskan och tagit med pengar eftersom vi ska köpa glass imorgon wiie!
 
Hoppas ni haft en härligt dag och varit ute!
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela