everythinghorzes

SEXTONDE JUNI

Publicerad 2013-06-16 22:38:27 i Okategoriserat,

Hej, dagen idag har tillbringats med Fanny. Har haft jättekul som vanligt ♥
Runt sju tiden åkte jag iväg till Pongo och fixade irodning honom. Hade vestämt att ha kondition och intervall träning i skogen redan innan vilket det blev.
 
Han var helt gaaalet pigg verkligen. Galopperade mycket och länge i backar så han får upp flåset och verkligen jobbar. Det är lätt att man glömmer att man måste ibland ut med hästen och galoppera mycket eftersom en häst behöver sånna passa ibland för att verkligen hålla igång konditionen och orka med alla dressyrpass och hoppträningar.
 
Nu har jag precis ätit en god middag och ska fixa med lite filmer och så. Som ni såg kom videon från lånebergadagen upp nu när vi "tävlade" eller hade uppvisning. Hade helt glömt av den men nu är den uppe iallfall.
Ska försöka få upp 70 cm vidoen från AW såfort som möjligt men det kommer iallfall!
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-06-18 10:18:34

Hej! Skulle vara jätte roligt om du kunde skriva en längre utvärdering på lägret! Typ vad ni gjorde och hur hästen var och tränarna!:))

Svar: Redan gjort det finns på "utvärdering AW SPORTHORSES" :)
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela