everythinghorzes

MIDSOMMAR

Publicerad 2013-06-21 19:11:36 i Okategoriserat,

Hej, idag är det midsommar vilket dom flesta nog vet ;)
Idag har jag fotat min syrra i världens ösregn, varit nere vi midsommardansen och ätit massa jordgubbar och god mat.
 
Var även ute med båten lite på förmiddagen. Vi har lite kompisar till familjen som firar midsommar här och ska sova över här.
Ikväll ska vi grilla oxfilé och när det slutar ösa ner tänkte jag åka ut med båten lite igen hehe. Älskar verkligen att åka båt, det är så härlig och jag älskar verkligen vattnet.
 
Lite bilder jag tog på min syster, om ni vill se mer kan ni gå in på henne blogg http://elinskoglund.se
Man såg inte direkt att det regnade på bilderna men jag kan säga att det öste verkligen ner!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela