everythinghorzes

LÖRDAG

Publicerad 2013-06-08 21:47:02 i Okategoriserat,

Hej, har inte hunnit blogga alls denna helgen men har helt enkelt glömt av blogggen.
I fredags var jag somsagt med Fanny hela dagen, hade jättekul som vanligt!
På kvällen åkte jag och pappa till landet. Direkt när vi om fram åkte jag ut med båten lite hehe.
 
Vaknade imorse efter en lång sovmorgon och åkte sen ut med båten hela förmiddagen. Åkte sedan hem med mamma och red ett ordentligt dressyrpass på Pongo.
Han var jättestark i börjana verkligen och helt stel. Gjorde massa lösgörande övningar och efter en timme med blåsor över hela händer var han äntligen helt igenom jobbad och helt mjuk och sammarbetsvillig.
Svabbade av honom och cyklade sedan hem. Nu ska jag äta lite sushi och sen gå och lägga mig rätt tidigt.
 
Åker rätt tidigt imorgon och kommer nog inte blogga därifrån men kanske något inlägg. Har inte hunnit fixa många tidsinställda alls så ni får helt enkelt stå ut en vecka med lite bloggning.
Nu ska jag äta upp mina goda sushiii som väntar!
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela