everythinghorzes

KALVSUND

Publicerad 2013-06-03 07:37:20 i Okategoriserat,

Hej, har precis ätit och bytit om. Måste skynda lite eftersom jag har lite att fixa och jag ska åka till skolan om 20 min.
Hann iallfall inte blogga igår men jag åkte båt i 3 h, gymmade, duschade, packade, var på torget, handlade och lite andra saker så det fanns inte tid över.
 
Åker ju iallfall på klassresa idagoch är jättetaggad hoppas inte jag har glömt något men jag har typ packat med hela vårt hus så det tror jag inte.
Kommer inte blogga så mycket eftersom jag vill vara lite social men kanske något inlägg :)
 
Måste gå nu men ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela