everythinghorzes

INGEN INSPIRATION

Publicerad 2013-06-24 11:57:59 i Okategoriserat,

Hej, har inte bloggat på ett tag nu men har verkligen ingen inspiration. Får aldrig kommentar längre och statistiken ligger botten. Då är det klart att man tappar inspirationen för det är kommentarerna som gör en peppad på att blogga.
 
Under helgen har jag iallfall bara tagit det lungt, njutit och varit ute med båten. Idag ska jag vara med världens bästa, ingen aning vad vi ska hitta på men vi kommer nog på något!
 
Ha en bra dag!
 
En bild på världens finaste syster som jag tog på midsommar.
 

Kommentarer

Postat av: filip ry...

Publicerad 2013-06-24 14:41:26

jo men fortsätt blogga! du är typ min favoritbloggerska o dt räcker att du bloggar om din dag, eller att du bara slänger upp en bild och en textrad + dagens outfit o sånt <3

Svar: åhh tack vad glad jag blir!
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela