everythinghorzes

Vuxenpoäng !

Publicerad 2013-01-10 17:37:13 i Okategoriserat,

Hej på er!
 
Har precis ätit en stor middag bestående utav köttbullar & pasta,smoothie och hemmagjord isglass. Inte nog med det så satte jag in en tvättmaskin och har nu hängt upp tvätten haha ;)
 
Ska snart byta om för att åka iväg till stallet och rida antingen dressyr eller arkarbete på Euro. Ska bli kul då jaag inte ridit på honom på länge och han är väldig mjuk och sammarbetsvillig, så det ska bli kul.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela