everythinghorzes

Vilka bloggar läser jag ?

Publicerad 2013-01-12 23:24:00 i Svar på kommentar.,

Fick ju en fråga i frågestunden om jag kunde skriva vilka bloggar jag läser så jag tänkte göra det nu.
_________________________________________________________________
 
Http://elinskoglund.blogg.se - Först och främst läser jag min syster blogg,den handlar om hennes vardag,träning mode och åsikter. Tycker den är jättebra så ni borde gå in och kika :)
 
Http://Barajagebba.blogg.se - Läser även min fina bästis blogg. Handlar om vardag,smink och andra roligheter så gå in där :)
 
 
Http://Sjoblom.blogg.se - Först så bloggade Alexandra på hamreryttarna men när hon slutade blogga där så gjorde hon en ny blogg och då läser jag även den eftersom jag tycker om hennes inlägg.
Hon skriver om hästar,vardag och foto.
 
 
Http://Elisabethagren.se - Gillar verkligen hennes blogg,alltid nya fräscha bilder och bra välskrivna inlägg.
Skriver om hästar,vardag och foto.
Http://Fantasias.blogg.se - Josefine som äger bloggen är en kompsi till mig och hon äär verkligen hur go som helst. Hon skriver välskrivna inlägg med jättefina bilder och videos samt åsiktsinlägg.
 
Http://FeliciaMyrheim.blogg.se - Först red Felicia också Lola och det var så jag lärde känna henne och nu i våras tror jag det var fick hon Expo som foderhäst och har hononm nu som sin egen. Hon skriver bra inlägg med intressant innehåll och mycket åsiktsinlägg.
 
Http://Hamreryttarna.blogg.se - I början handlade bloggen om 5 ridskoleryttarna från en ridskola vid namn hamre. Men nu så har 3 stycken slutat och det är endast 2 st kvar. Jossan & Sara som dom heter skriver och sin vardag och mycket om sina sköthästar.
 
Http://Kissies.se - Alexandra som hon då heter skriver om träning,vardag och massa annat. Tycker hon har en intressant blogg och skriver bra och roliga inlägg.
Http://Linnolsson.se - Linn som hon heter skriver jättebra inlägg med välskrivna texter och bilder. Tycker om henne och hennes blogg jättemycket så ni borde verkligen gå in där och läsa hästintresserade eller inte passar lika bra.
Ser ut som ett troll men bjuder på den..
 

Http://mittlivsomalwa.devote.se - Alwa som äger bloggen är en söt kompis till mig. Hon skriver om åsikter mode och vardag så kika in där om ni gillar sånt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela