everythinghorzes

Tredje dagen i Trysil

Publicerad 2013-01-04 21:27:58 i Okategoriserat,

Hejhej,tänkte bara göra en liten hälsning här.

Just nu sitter vi hos den andra familjen som vi åkte hit med och har precis ätit.
Har det helt underbart och åker skidor hela dagarna. Som pricken över i:et så var det lite problem när vi kom fram så i gengäld så fick vi vara gratis på deras spa hela veckan!
Annars hade det kostat runt 500:- per gång så det är skit gött

Nu så ska jag ta lite Marabou och sen ska jag nog sova för man blir verkligen trött av att åka skidor 6 timmar per dag haha :)

/Olivia

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2013-01-04 21:45:18

lyckos dig! hur kallt e det?

Svar: Vi har jättetur då det är mellan 0- till 5- och jättemycket snö :):)
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela