everythinghorzes

Torsdag 24 Januari

Publicerad 2013-01-24 07:25:00 i Okategoriserat,

Godmorgon!
 

Gick upp extra tidigt idag då jag hatar att stressa och nu hinner jag ta varm choklad, perfekt start på dagen helt enkelt !
Idag  efter skolan så ska jag för och främst göra lite pannkakor och sedan så ska jag plugga spanska. I eftermiddag så ska jag ha dressyrträning,ska bli kul vet dock inte vilken häst jag ska rida men de blir säkert bra !
 
Ha en jättebra dag och tänk posetivt då blir allt mycket roligare, jag lovar ♥
 
/Olivia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela