everythinghorzes

TGIF

Publicerad 2013-01-11 20:20:45 i Okategoriserat,

Hej på er!
 

Efter skolan stack jag med Lejla hem en stund och vi hade så sjukt roligt,har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv ;) Förrästen,eftersom hon har varit i Florida så hade hon köpt med en sak till mig,blev så sjukt glad älskar verkligen presenten :') (kan lägga upp en bild på den
 
Åkte sedan hem vid fem tiden eftersom hon hade träning och jag var trött. La mig sedan framför tv;en med en skål chips och kollade film. Nu så har jag precis städat rummet och tagit kort på lite kläder och saker jag köpt. Fick nämligen hem lite tröjor jag beställde för ett tag sedan.
 
Ha en fortsatt bra dag och kika in här snart igen för det kommer mer inlägg !
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela