everythinghorzes

Söndag 20 Januari

Publicerad 2013-01-20 16:24:01 i Okategoriserat,

Hej på er !
 

Har tyvärr inte hunnit blogga förrens nu men jag har faktiskt hunnit göra endel saker. Åkte först till gymmet och gymmade i ca 1½ timme, när jag kom hem så duschade jag och bytte om. Sedan tog jag med kameran och lite frukt och tog en promenad till hästarna där jag gosade lite med dom och tog lite fina kort.
 
Nu har jag precis varit ute och fixat kaninerna och låtit dom springa av sig och när jag bloggat klart ska jag plugga lite och sedan blir det att kolla på ponnyakuten,kontoret och åsklart PLL ;)
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela