everythinghorzes

Resturang

Publicerad 2013-01-30 17:40:15 i Okategoriserat,

Hejhej, som ni såg i inlägget nedanför fyller mina undebara bästa syster år.
 

Efter skolan gjorde jag iordning lite mat och kollade på pll, är inne på de mest spännande avsnitten nu så jag kan knappt slita mig haha.
Måste plugga lite inför spanska provet och sedan så ska jag fixa mig för att familjen + Elins pojkvän ska åka till en jättefin resturang och fira henne där.
 
Ska försöka göra lite roliga tidsinställda nu så ni får ha det så bra !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela