everythinghorzes

Q/A.

Publicerad 2013-01-28 20:13:00 i Svar på kommentar.,

Är du singel? Ofc

Har du någonsin varit ihop med någon? Inte något seriöst direkt.

Är du en bortskämd unge? Lite bortskämd är jag allt ;)

Är du en riktigt "tjejig" tjej? Asså nej

Gillar du blommig kläder? Eller föredrar du kläder med coola tryck? Båda är fint !

Använder du högklackat? Nope.

Gillar du tajta jeans? Ohja

Gillar du din skolas mat? Den går att äta

Äter du mycket grönsaker? Rätt så mycket faktiskt

Har du någonsin brutit något? Ja, samma arm tre gånger. Så jäkla klantigt

Är du klumpig? Om jag är !

Vilken sak i ditt hem använder du mest? Vår soffa typ haha

Vilken sak i ditt hem använder du minst? Vårt bubbelbad i think

Om du fick välja mellan hemmakväll eller parykväll, vad skulle du välja? Beror på humör men partykväll tror jag

Om du fick välja mellan facebook eller blogg, vad skulle du välja? Blogg! Facbook är tråkigt och överskattad, tummen ner!

Är du smart? Motsatsen

Finns det någon i hela världen du hatar? Hatar och hatar men det finns det säkert.

 


 
ITALYYY ♥
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela