everythinghorzes

Ponnyakuten 4

Publicerad 2013-01-16 18:32:09 i Okategoriserat,

Det är säkert inte bara jag som har märkt att de flesta söker in för helt idiotiska saker.
 
Som e.x en tjej söke för hon tyckte hennes ponny var bitchig när hon tryckte in sina sporrar in sidan på hästen och pälsen hade till och med skavts bort där man har foten, en tjej sökte in för att hon blev arg på sin häst och ryckte den i munnen och en kille sökte att han inte kunde hoppa utan sin mamma framför när han inte ens ansträngde sig och lät bara hästen trava i sitt egna tempo.
Säger inte att jag är så mycket bättre men det är ju bara att söka upp en tränare för sånna små problem.
 
 
Tycker inte ponnyakuten är roligt längre, känns som om alla söker in för samma saker e.x lastning,svårfångad m.m är det inte meningen att andra ryttare ska kolla på ponnyakuten och lära sig utav de andra deltagarna ifall man har samma problem?
Istället söker dom inte för då kan dom ju få hjälp utav Tobbe och samtidigt bli "kända".
 
Nej tycker bara det har blivit dåligare och dåligare för varje säsong.
 
 
För er som inte sett avsnittet jag se det här --> http://www.svtplay.se/t/122051/ponnyakuten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela