everythinghorzes

PLL

Publicerad 2013-01-16 18:14:00 i Okategoriserat,

Hej på er!
 

Idag efter skola har jag försökt nöta in alla länder och huvudstäder i Europa men det känns helt menningslöst så jag pausar med det lite helt enkelt haha.
Tänkte tipsa om en jättebra serie kallad pretty little liars. Har kollat lite på det före men inte tyckt det varit så bra men gav det en andra chans då alla mina kompisar kollar på det och jag är typ helt fast haha, sett 5 avsnitt bara idag. ( Går att kolla alla avsnitt på swefilmer.com med svensk text)
 
Annars händer inte så mycket blir inte så roliga inlägg nu när det är skola och så men ni fortsätter ju läsa så ni gillar det antagligen :)
 
Måste gå nu hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela