everythinghorzes

Om jag hade haft oändligt med pengar

Publicerad 2013-01-05 18:40:24 i Okategoriserat,

Jag hade gjort alla länder rika,sett tills så alla hade pengar till tak över huvudet och pengar till mat samt utbildning.
Sedan hade jag skänkt pengar till olika cancer fonder och se till så alla har en lön att försörja sig och sin familj på.
 
Hade verkligen skänkt så mycket. Världens är så orättvis medan jag har 3 hus och åker på semestrar till Thailand så har vissa inte ens råd till lite vatten och bröd.
 
Det jag egentligen ville säga med det här är att vi ska tänka till innan man klagar över att inte få den tröjan med stort t eller den dyraste jackan.
 
Tack o hej
 

Kommentarer

Postat av: Caroline Nilsson

Publicerad 2013-01-06 22:02:38

Bloglovinbyte? :)

Svar: Följer bara de bloggar jag läser, ledsen :(
Olivia skoglund!

Postat av: Caroline Nilsson

Publicerad 2013-01-26 19:29:41

Sv: Okej :)

Svar: Men din blogg är väldigt bra och söt :)!
Olivia skoglund!

Postat av: Caroline Nilsson

Publicerad 2013-01-28 21:48:35

Sv: Åh tack, din med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela