everythinghorzes

Much to do

Publicerad 2013-01-15 16:14:40 i Okategoriserat,

Hejhej
 

Borde egentligen inte sitta här då jag har så mycket att göra men allt för er såklart.
Direkt efter skolan så bakade jag faktiskt en kladdkaka,var så himla sugen. Nu så ska jag snart sätta in en pizza i ungnen och efter det blir det att kötta matteboken, skämt åsido men jag ligger så himla mycket efter och jag blir så stressas då.
 
Ikväll är det hoppträning och jag är inte hemma föräns halv tio tiden och då blir det nästan bara dusca,äta gå och lägga sig. Nu måste jag gå ciao
 
 
 

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2013-01-15 19:47:53

mmmmmm :) vaad e det vita?

Svar: Fetaost haha :)
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela