everythinghorzes

Martha !

Publicerad 2013-01-22 20:05:34 i Okategoriserat,

Hej allesammans!
 

Min eftermiddag har spenderats med goa Martha har haft superkul verkligen! Hon gick hem för typ 1 timme sedan och under den tiden har jag fixat med kaninera,ätit och kollat pll. Nu så ska jag plugga hemkunskap och ifall jag orkar, lite matte.
Har inte så jättemycket att säga men ni får gärna komma med förslag,ska även visa min garderob i en video ikväll eller imorgon eftersom jag har fått önskemål om det :)
 
Ha en bra kväll puss
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela