everythinghorzes

Måndag 28 Januari

Publicerad 2013-01-28 17:01:16 i Okategoriserat,

Hej på er ! nu var skolan igång igen och ingen vila.
 

Igår så var jag somsagt på torget och köpte bara lite småsaker och fikade lite, jättemysigt!
Idag så har jag varit i skolan som vanligt nu så ska jag fixa en liten to-do lista för kvällen och sen blir det top modell woho har längtat !
 
Ska fixa ihop ett litet åsiktsinlägg som kommer upp under veckan och sedan så ska jag även göra ett veckoschema som jag kan lägga upp här.
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela