everythinghorzes

LOVELY SATURDAY

Publicerad 2013-01-19 19:28:14 i Okategoriserat,

Hej på er!
 

Idag så startade jag dagen med att rida Pongo och Isabelle red på Lola, vi red bort till en jätte stor äng som var helt platt och fin mark och det var jätte soligt verkligen.
Var så himla undebart att galoppera på den ängen för hästarna var så taggad och glada och i slutet bytte vi hästar lite och jag har seriöst aldrig ridit på Lola när hon har varit så pigg,helt galet hon var seriöst snabbare en Pongo och man kunde kanppt sitta kvar söten ♥
 
När jag kom hem var jag ute och fixade kaninerna och gjorde dom fina och sedan dess har jag typ legat nergrävd med mitt duntäcke och kollat PLL.
Ikväll ska jag inte göra något speciellt ska fixa min naglar och lite så men ni får ha en fortsatt bra dag hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela