everythinghorzes

Hööks sommar kollektion 2013

Publicerad 2013-01-26 22:07:00 i Hiss/Diss,

Tänkte göra ett inlägg om vilka kläder jag gillar mer eller mindre i hööks nya sommar kollektion.
 
 

Tycker denna softshell jackan är jättesnygg och ser ut att vara bra kvalité.
Denna tävlingstoppen fanns ju i förra kollektionen också men den tog slut nästan direkt. Tycker dem är så snygg och ska förmodligen köpa den när jag åker till hööks, hur snyggt är det inte när de "volanger" sticker ut genom kavajen.
Har kollat på denna kavajen då den är grymt snygg och helt figursydd, det är även jätteskönt martial. Gillar också att den är lite spooks inspirerad då deras kavajer är to die for.
Är jättesugen på dessa ridstövlar, har ju inga just nu då jag sålde mina och jag är så sugen på ett par bruna ridstövlar !
Tycker dessa ridbyxor är jättesnygga speciellt med dragkejdan där uppe och ett plus är att det är sånt skönt matrial där nere så det slipper skava och klia.
 
Mer kläder hittar du på http://www.hooks.se/ 
 
 

Kommentarer

Postat av: Greta :)

Publicerad 2013-01-30 14:41:02

Du menar väl 2013 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela