everythinghorzes

Helg !

Publicerad 2013-01-25 21:58:19 i Okategoriserat,

Äntligen är det helg, mina ögonlock känns som bly efter en jobbig vecka så det ska bli skönt !
 

Startade min helg med att göra lite pannkakor, så sjukt mättande var säkert halva smeten kvar när jag nästan spydde av mättnad, till det så kollade jag på lite PLL och myste. Vid fem kom mamma inrusande och sa att vi var tvunga att skynda oss till gymmet om jag skulle med henne för hon skulle på ett pass.
 
Stressade på mig alla kläder och när vi äntligen kommer fram, vad har jag inte glömt då ?, jo skor såklart åhh så störande. Fick ringa min kära brorsa och med lite övertalning så körde han dit mina skor, världens bästa bror ♥
Gymmade i nästan två timmar så jag var helt död efteråt.
 
På hemvägen så köpte jag och mamma med lite pizza och jag åt det framför PLL. Nu så ska jag nog kolla på en film och sen ska jag nog sova jag kommer snart somna på tangentbordet känns det som.
 
Godnatt ! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela