everythinghorzes

Frölunda torg

Publicerad 2013-01-27 12:33:37 i Okategoriserat,

God morgon allesammans, eller kanske borde jag säga förmiddag.
 

Fick en rejäl sovmorgon gjorde sedam iordning en go frukost och låg och åt den framför tv;en. Mina föräldrar har varit på landet denna helgen så jag och min brorsa har fått ha huset för oss själva, as gött.
 
Nu har jag precis fixat hos mina små kaninera och ska snart fixa iordning mig för jag ska tll torget och köpa lite små saker med en kompis.
När mamma & pappa kommer hem så ska vi sticka till gymmet sen ska jag nog bara ta det lungt.
 
Ha en bra Söndag och njut av er sista lediga tid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela