everythinghorzes

Fem saker ni inte visste om mig

Publicerad 2013-01-21 16:26:20 i Okategoriserat,

*Jag blir jätte irriterad ifall någon rör mitt hår eller min mobil
 
*Jag älskar snö hade helst velat ha det året om, det är så mysigt och fint det finns inget dåligt med det !
 
*Jag är inte rädd för att skämmas,kan göra flera pinsamma saker som jag inte ens skämms för.
 
*Jag är rätt blygg när jag träffar nya människor men när jag väl lär känna dom är jag rätt galen haha.
 
*Såfort jag kommer hem sätter jag på mig mjukisbyxor tycker det är så obekvämt med jeans,förstår inte folk som går runt i det hela dagarna när dom kommet hem ;)
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela