everythinghorzes

Europe

Publicerad 2013-01-17 21:09:45 i Okategoriserat,

Hejhej,har precis kommit hem från stallet från ett grymt hopp-pass med Euro. Idag efter skolan så har jag bara kollat på PLL och pluggat på  europa provet vi ska ha imorgon,det är så himla irriterande för hur mycket jag än rabblar det så sätter det sig aldrig !
Varför är det äns nödvändigt att veta slovakiens huvudstad ?
 
Nu måste jag fortsätta plugga men vi hörs mer imorgon för då är det heeelg och jag ska gymma efter skolan.
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela