everythinghorzes

9 Januari

Publicerad 2013-01-09 22:23:15 i Okategoriserat,

Hejhej
 
Idag så startade jag dagen med ett oförbrett matteprov. Finns nog inget värre sätt att starta dagen med haha
och sedan hade vi svenska och engelska och avslutade dagen med ännu ett oförbrett no prov.
Gick ändå hyfsat på matten och kände att jag hade koll på det med no;on,men detta var ju bara för hon ville att vi skulle vara förbreda eftersom sånt här kommer på nationella.
 
Efter skolan så log jag framför tv;en ett bra tag och städade sedan rummet,när mamma kom hem sen så åkte vi till gymmet och nu har jag ätit varma mackor och tagit en lång go dusch.
Ska hoppa ner i sängen nu och läsa min grymma bok. Dock så är den sjuk läskig och jag vågar inte ens öppna ögonen när jag släckt lampan haha.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela