everythinghorzes

5te Januari

Publicerad 2013-01-05 18:05:33 i Okategoriserat,

Hejhej allihop!
 
Min syster är iväg på spa't så jag passar på och snor hennes dator sålänge.
Idag så gick vi upp rätt tidigt och stack iväg och åkte skidor. Men på förmiddagen så började det typ regna isdroppar så det var sjukt kallt ockdet gjorde så ont i ansiktet,haha.
Så under tiden så åt vi lunch och tog varm choklad och sedan åkte vi ut i backen igen tills ungefär fyra.
 
Nu så har jag precis duschat och snart så ska några kompisar över också ska vi äta tacos,namnam.
 
Eftersom jag inte har så mycket mer att säga så bjuder jag på lite bilder bl.a utsikten från vår balkong,en gullig tavla vi har på rummet,min skidjacka och lite yatzy resultat haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela