everythinghorzes

Undebar dag.

Publicerad 2013-02-11 22:24:20 i Okategoriserat,

Hejhej!

Min dag har verkligen varit super rolig. Spelade in en sjukt rolig och grym video men den håller på och krånglar så vi får se om de går bättre imorgon.

Kollade även på the impossible och den var jättebra!
Handlade om en familj som var i khao lak (Thailand) och när dom var vid poolen kommer de en tsunami och så får man se hur dom överlever allt de. Helt klart värd att se på.

Nu så ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag nog gå och lägga mig för imorgon ska jag vara med Greta och sen är det hoppträning.

/Olivia

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2013-02-11 23:14:52

vilken dator har du? är den bra? skulle du köpt en mac eller en vanlig dator?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela