everythinghorzes

ULLARED

Publicerad 2013-02-27 21:26:51 i Okategoriserat,

Hejhej!

Tänker inte säga att jag är ledsen för att det inte har blivit någon bloggning, men jag har ingen motivation eller tiden. Dessutom har jag inte ens en riktig dator att skriva på.

Nu till min dag.
Gick upp runt sex och åkte vid 8 och var framme ca halv tio.
Gick runt där hela dagen och åkte hem vid fem, mina ben känns som spagetti just nu.
Fick med mig jätte jätte mycket saker verkligen.

Just nu har jag precis ätit thaimat och kollat GG med tända ljus.
Imorgon ska vi åka skridskor hela dagen och jag har inte ens fixat matsäck eller skridskor.
Så jag måste nog rappa på om jag ska lägga mig i tid.
Har iallfall spelat in en haul video som kommer upp så snart som möjligt så håll utkik!

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela