everythinghorzes

TORSDAG

Publicerad 2013-02-21 07:01:15 i Okategoriserat,

Godmorgon allihop!

Har precis vaknat och ska strax gå upp ur sängen och fixa mitt fågelbo till hår.
Mår bättre idag faktiskt, äntligen!

Igår så målade jag naglarna, pluggade,städade, kollade på glee och lite annat småplock.
Idag går vi till tjugo över två och sen ska jag i eftermiddag ha dressyrträning med eventuellt Toto, fast jag är inte säker.

Är inte alls taggad på skolan nu, de är kålsvart ute och flera minus och vi har typ alla nationella kvar åhh!

Hoppas ni får en bra dag!

Gårdagens outfit.

Kommentarer

Postat av: jagärhemlig!

Publicerad 2013-02-22 13:56:48

skulle du kunna filma hur dina kaniner bor? asså burarna och det.

din blogg är super bra verkligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela