everythinghorzes

SÖNDAG

Publicerad 2013-02-24 21:18:54 i Okategoriserat,

Hejhej!
 
Hade verkligen en undebar helg. Köpte typ 2 kg godis, 2 chipspåsar och ett paket popcorn såå gott.
Såg på breaking dawn 2, lite sorgligt att det var den sista men är inte världens twilight fan ändå.
 
När vi hade gjort iordning oss var vi och åt på bruger king med hennes mamma och lillebrorsa och sen kollade vi lite i butiker. Vid fyra tiden så åkte vi itne till laserdomen där vi åt snowslach och sedan spealde vi i ca en timme.
Var rätt kul och vårt lag vann och Ebba kom 10 av 40 och jag 15 av 40, men det var trots allt min första gång.
 
Ikväll har jag bara tagit det lungt, försöker skriva ut en sak men skrivmaskinen vägrar samarbeta, irriterande!
 
Nu ska jag äta carbonarna,namnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela